0320 219 483Contact
0item(s)

U hebt niets in uw winkelwagen.

Product was successfully added to your shopping cart.

Service & Garantie

Krijg ik garantie?
Omafietsonline.nl hanteert de garantiebepalingen zoals die door de fabrikanten zijn vastgesteld. Let op: je factuur is tevens je garantiebewijs!


Hoe wordt de garantie afgehandeld?
Je dient eventuele problemen die onder de garantie vallen ALTIJD direct schriftelijk te melden via het e-mailadres: klantenservice@omafietsonline.nl. Uitgebreide informatie over de garantie vind je in de algemene voorwaarden in het hoofdmenu. Indien er sprake is van een klacht kun je contact opnemen met Omafietsonline.nl, bij voorkeur per e-mail o.v.v. je ordernummer. Vermeld hierin je volledige klachtomschrijving, compleet met foto / afbeelding van het probleem. Je klacht wordt binnen 2 werkdagen in behandeling genomen. Na beoordeling van de klacht krijg je een bericht per e-mail. Indien akkoord voor retour geldt de volgende procedure:
• Je stuurt zelf jouw product(en) terug via een TNT postkantoor, voorzien van een kopie van de factuur.
• Bij ontvangst zal onze werkplaats het product / je klacht beoordelen Indien nodig wordt het product ter beoordeling aan de fabrikant toegestuurd
• Vervolgens zullen wij het product (laten) repareren, of je krijgt een nieuw exemplaar thuisgestuurd.
• Voeg altijd een briefje bij met je bestelnummer, reden van de klacht, naam, adres en woonplaats.

Indien het een fiets betreft die met de transporteur is gebracht ligt dit iets gecompliceerder. Stuur een Mail naar klantenservice@omafietsonline.nl om e.e.a. in goede banen te leiden.

Omafietsonline.nl hanteert de standaard fabrieksgarantie, deze garantie is merkgebonden en wordt op locatie van omafietsonline verricht, vergoedingen voor reparatie bij derden wordt niet gegeven. Omafietsonline.nl staat in voor de kwaliteit van de door haar naar beste weten en kunnen verleende diensten en voor de deugdelijkheid en de goede kwaliteit van de door haar geleverde zaken, met dien verstande dat de garantie niet verder gaat dan in de algemene voorwaarden vermeld.
Schade veroorzaakt tijdens het vervoer: Je dient jouw bestelde fiets en/of pakket direct te controleren. Wij behandelen achteraf geen klachten van zichtbare schade.
Wij nemen geen klachten van overige gebreken in behandeling die later dan 2 dagen na het ontvangen van je bestelling worden gemeld.


Fout bij de levering:
Constateer je een fout bij de levering, dan verzoeken wij je om dit zo snel mogelijk en in elk geval binnen 2 dagen te melden. Doe dit het liefst per e-mail naar: klantenservice@omafietsonline.nl. Je kunt het foutief verstuurde artikel retourneren o.v.v. van jouw originele factuur, je bestelnummer, korte omschrijving van de fout bij de levering, je naam, adres en woonplaats. Zodra de foutief geleverde bestelling bij ons binnen is, sturen wij jou het juiste artikel toe.